hidden hidden hidden hidden

08-05-2010 łOki-tOki @ mAchiNa Wodzisław Śląski.

Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
machina



Dołączył: 08 Lip 2005
Posty: 389
Skąd: swd

PostWysłany: 09-04-2010 21:44    Temat postu: 08-05-2010 łOki-tOki @ mAchiNa Wodzisław Śląski. Odpowiedz z cytatem




wstep: 10zl
start: 22:00 stop: 05.00
Panie 5 zł. cały czas
Panowie 10 zł

Machina Underground Club
Wodzisław Śląski
ul. Kręta 2

:::home of house music:::keep vinyl alive!:::


Ostatnio zmieniony przez machina dnia 27-04-2010 15:24, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
pymek



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 981
Skąd: z przyszłości... ;p

PostWysłany: 09-04-2010 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jupiiii



Skompromitowałem się miliony razy, ale i tak jestem zajebisty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikołaj



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 3240
Skąd: WZ / SR

PostWysłany: 11-04-2010 13:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

good
www.southsilesia.ownlog.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
hectro Sinner



Dołączył: 25 Kwi 2006
Posty: 272
Skąd: spodpaluszka

PostWysłany: 11-04-2010 14:21    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

:::back2basic:::Luks::
hectro sinner(BreakOutAudio/Don't Panic):::http://www.myspace.com/bartqpanic ::::::::
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Aer



Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 579
Skąd: UnitedBadFlow

PostWysłany: 12-04-2010 9:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tym razem więcej minimalu zmieszany z tech-house no i oczywiscie dnb wiec bedzie ciekawie...



https://www.facebook.com/unitedbadflow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
pymek



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 981
Skąd: z przyszłości... ;p

PostWysłany: 12-04-2010 20:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kurde nie wiem czy przyjść, czy nie... nie chce znowu zamulać jak ostatnio



Skompromitowałem się miliony razy, ale i tak jestem zajebisty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Aer



Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 579
Skąd: UnitedBadFlow

PostWysłany: 12-04-2010 21:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

jest na to jedna rada... mniej lub więcej ‰



https://www.facebook.com/unitedbadflow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Danuś



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 618
Skąd: o tym wiesz ??

PostWysłany: 12-04-2010 22:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pymek Ty a nie być - niemożliwe
Deep down...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Aer



Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 579
Skąd: UnitedBadFlow

PostWysłany: 13-04-2010 19:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

foto-majster na imprezie - Cezar

http://www.cezarpl.glt.pl/





https://www.facebook.com/unitedbadflow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Danuś



Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 618
Skąd: o tym wiesz ??

PostWysłany: 13-04-2010 20:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A-ER napisał:
majster


Bo dawno nie było nic z YT http://www.youtube.com/watch?v=ys8aQGgkuCc
Deep down...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
pymek



Dołączył: 27 Mar 2006
Posty: 981
Skąd: z przyszłości... ;p

PostWysłany: 13-04-2010 21:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A-ER napisał:
jest na to jedna rada... mniej lub więcej ‰



ciężko czasem znaleźć tą granicę... i czasem sie tak ma



Skompromitowałem się miliony razy, ale i tak jestem zajebisty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
bartq



Dołączył: 11 Sie 2006
Posty: 53

PostWysłany: 14-04-2010 7:23    Temat postu: barto - lo - lo - lo laaaa Odpowiedz z cytatem

cos nA rozgrzewkE :: :::: no i bez ŻADNYCH GRANIC

www.trolololololololololol.com

[ dlla widzow o mocnych nerwach ]

::::: mozna puszczac tesz dwa na raz lub trzy -- ale to juz na wlasna odpowiedzialnośc :::::::
::::::: dOntPaniC ::::: :breakOutaudio :::::::
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
b.bams



Dołączył: 06 Lip 2004
Posty: 165
Skąd: SLD

PostWysłany: 14-04-2010 10:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Co za wokal, te ruchy i mimika, hehe. Zaprośmy tego Pana na imprezkę- ustawimy go w kącie, niech się ładnie uśmiecha
b.bams
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Aer



Dołączył: 23 Sie 2009
Posty: 579
Skąd: UnitedBadFlow

PostWysłany: 14-04-2010 12:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"...Marszałek Sejmu Bronisław Komorowski zdecydował o przedłużeniu żałoby narodowej po katastrofie lotniczej pod Smoleńskiem do niedzieli do północy - poinformował rzecznik marszałka Jerzy Smoliński...."

https://www.facebook.com/unitedbadflow
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
rysiu



Dołączył: 11 Lip 2005
Posty: 2777
Skąd: FlipThatHouse / jno

PostWysłany: 14-04-2010 12:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

kapa

Facebook
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie

22-01-2011 | housemusique |
26-02-2011 deep'n'funkee @Machina Wodzisław Śl.
12-03-2011 Pod powierzchnią @Machina Wodzisław Śl.
14-05-2011 Let It Roll @Machina Wodzisław Śl.
06-11-2010 | Grand B-Day Party|


Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta