hidden hidden hidden hidden

05-02-2010 SOUND FROM THE BONG REGGAE NIGHT@PRZEPRASZAM, TARNÓW

Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
Art.B



Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 168

PostWysłany: 24-01-2010 20:23    Temat postu: 05-02-2010 SOUND FROM THE BONG REGGAE NIGHT@PRZEPRASZAM, TAR Odpowiedz z cytatem

SOUND FROM THE BONG

B-DAY REGGAE NIGHT


kiedy: 5 lutego (piątek) 2010 r.
gdzie: Piwnica Studencka Przepraszam, Tarnów, Rynek
start: 20:00
stop:
wjazd: free



Serdecznie zapraszam na kolejną imprezę znów w nietypowym terminie, co jest podyktowane faktem obchodzenia kolejnej rocznicy niestarzenia sie, potocznie zwanej urodzinami. Wszystkich znajomych i nieznajomych, ktorym miłe są jamajskie brzmienia we wszelkich barwach i odcieniach zapraszam na wspólne oblewanie upływającego czasu.

-----------------------------------------------
FOLLOW THE RIDDIM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xFm



Dołączył: 23 Wrz 2004
Posty: 192
Skąd: Tarnów nocą

PostWysłany: 25-01-2010 15:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepszego
NocnyTarnow.pl - imprezy i wydarzenia kulturalne, PracaTarnow.pl - darmowe ogłoszenia pracy w Tarnowie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Art.B



Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 168

PostWysłany: 25-01-2010 23:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzieki i zapraszam na urodzinową banieczkę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
xFm



Dołączył: 23 Wrz 2004
Posty: 192
Skąd: Tarnów nocą

PostWysłany: 26-01-2010 0:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jeżeli tylko będe w terenie, to zawitam:)
NocnyTarnow.pl - imprezy i wydarzenia kulturalne, PracaTarnow.pl - darmowe ogłoszenia pracy w Tarnowie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Art.B



Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 168

PostWysłany: 28-01-2010 13:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak gwoli rozgrzania lutowej reggae nocy bardziej egzotycznie, można sie spodziewać drobnej inwazji dźwięków z latynoskiej strony galaktyki pozytywnych wibracji - przyprawimy nieco imprezowe ciacho regetonem. W dalszym ciągu będę też przemycał nieznacznie ciemną stronę brzmień w postaci dubstepów smalonych, coby powoli przyzwyczajAć do ich obecność i stopniowo zagęszczać częstotliwość. Oczywiście wszystko na słodkiej bazie root reggae i dancehallu.
Zapraszam.

-----------------------------------------------
FOLLOW THE RIDDIM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
voll



Dołączył: 15 Sty 2005
Posty: 66
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 29-01-2010 22:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepszego Tato
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
China Girl



Dołączył: 26 Paź 2009
Posty: 2

PostWysłany: 01-02-2010 11:42    Temat postu: TaaKK Odpowiedz z cytatem

Super. Yeahhh Yeahhh Ojj bedzie sie dzialo. Mam nadzieje,ze bedzie tak samo jak na "Andrzeja"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Art.B



Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 168

PostWysłany: 03-02-2010 12:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Również mam nadzieję, że balet będzie stosowny do okazji;)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Art.B



Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 168

PostWysłany: 04-02-2010 15:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Tak wogóle, to zapraszam wszystkich lutowych solenizantów do wspólnej zabawy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Art.B



Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 168

PostWysłany: 05-02-2010 0:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A co? Mam urodziny, to sobie podbiję
Już jutro mam nadzieję, że rozgrzejemy mocno lutowe klimaty i urządzimy gusła ku wygnaniu pieprzonej zmarzluchy zimowej.
Zapraszam serdecznie, może akurat zrobi się cieplej. Dziś słoneczko pięknie świeciło... i niech tak zostanie:)

--------------------------
FOLLOW THE RIDDIM
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
K1C



Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 87
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 05-02-2010 0:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sun is shining... faja is burning ;p do jutra!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Art.B



Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 168

PostWysłany: 05-02-2010 1:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sie zjaw na konsoli;P i sie mi przypomnij;P
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tufutuf



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 1477
Skąd: teówu

PostWysłany: 05-02-2010 9:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem




PCHALLDAY | kulturamusibyc.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Art.B



Dołączył: 08 Sty 2006
Posty: 168

PostWysłany: 05-02-2010 12:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Piekny plakat:) Podpisuję sie wszytkimi kończynami.

Już dziś Piątek!! Kolejny powód do świetowania!!

ZAPRASZAM DO PRZEPRASZAM!!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
qbek



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1481
Skąd: tarnow

PostWysłany: 05-02-2010 13:10    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Art.B napisał:
sie zjaw na konsoli;P i sie mi przypomnij;P

to zalapiesz sie na
K1C napisał:
faja is burning;p

hehe ; )

zdrowia zycze : )
http://soundcloud.com/qbek
http://www.mixcloud.com/qbek/
http://www.facebook.com/dj.qbek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie

11-12-2010 MAD CARROT @ HDS, Tarnów
17-12-2010 SOUND FROM THE BONG REGGAE NIGHT@PRZEPRASZAM, TARNÓW
05-02-2011 The Time Passage @ HDS Tarnów
14-01-2011 SPONTA & JAROZ, SZPAK & SZYMAN, Kraków @ BK
04-12-2010 CYCKI PRZYSZŁY VOL.4 @ HDS /Tarnów/


Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta