hidden hidden hidden hidden

Ogłoszenie grzecznościowe.

Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Hyde Park
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
Janii

PostWysłany: 22-12-2008 18:29    Temat postu: Ogłoszenie grzecznościowe. Odpowiedz z cytatem

Info za http://krakow.gumtree.pl

Witam.

Szukam współlokatora do mieszkania, które niedawno kupiłam na krakowskim Kazimierzu. Mam 25 lat, nie mam dzieci, jestem osobą bardzo niezależną, z zawodu jestem fotomodelką i redaktorką w jednym z dużych zagranicznych wydawnictw. Mieszkam sama. W związku z moim zawodem prowadzę bardzo intensywny tryb życia, również bardzo niezdrowy. Dużo podróżuję po świecie, dużo imprezuję. Mam specyficzne zainteresowania: zboczenia, parafilie, okultyzm, modyfikacje ciała, obracam się w kręgach takich osób. Prowadzę otwarty dom, często bywają u mnie różni (również dziwni) ludzie. Słucham bardzo ciężkiej muzyki (death/black metal, grindcore etc.). To było tytułem wstępu, teraz treść właściwa.Poszukuję współlokatora - koniecznie mężczyzny, który zamieszka ze mną i będzie dbał o moje mieszkanie podczas moich wyjazdów (zaznaczam, że z reguły nie będzie wiadomo kiedy wrócę, bo sama tego często do końca nie wiem, może mnie nie być kilka dni, może nawet kilka tygodni), a także o mnie podczas mojej obecności. Interesuje mnie niezobowiązujący seks, ponieważ mam duży temperament, a nie uznaję stałych związków, zresztą w przypadku mojego stylu życia to nierealne. Miewam zmienne nastroje skutkiem zażywania różnego rodzaju leków i substancji, wtedy często potrzebuję opieki. Wobec powyższych musi być to człowiek całkowicie niezależny i dyspozycyjny, nie interesuje mnie osoba, która mi powie: "Nie, dzisiaj wychodzę na mecz." czy "Dziś nie mogę, jadę na weekend do rodziców". Musi być dyspozycyjny 24 godziny na dobę, w związku z tym lepiej, żeby nie miał dziewczyny/żony/chłopaka/męża/dzieci/chorych rodziców. N