hidden hidden hidden hidden

niegrzeczny DIZEL ;)

Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Hyde Park
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
carl.vasquez



Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 152
Skąd: Kraków

PostWysłany: 25-09-2008 23:41    Temat postu: niegrzeczny DIZEL ;) Odpowiedz z cytatem

http://creativity-online.com/work/view?seed=349ffa2b
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mikołaj



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 3240
Skąd: WZ / SR

PostWysłany: 26-09-2008 7:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

grube
www.southsilesia.ownlog.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
lIsI



Dołączył: 14 Lis 2002
Posty: 393
Skąd: :: skosmos ::

PostWysłany: 26-09-2008 9:30    Temat postu: Re: niegrzeczny DIZEL ;) Odpowiedz z cytatem

carl.vasquez napisał:
http://creativity-online.com/work/view?seed=349ffa2b


świetne!
http://www.soundcloud.com/lisi
Nowe produkcje i nowe sety :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
zirk



Dołączył: 07 Lip 2006
Posty: 4095

PostWysłany: 26-09-2008 9:33    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

piękne.
...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Luke A.



Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: 1852
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 26-09-2008 9:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

marakasy najlepsze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tufutuf



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 1477
Skąd: teówu

PostWysłany: 26-09-2008 15:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehehe
PCHALLDAY | kulturamusibyc.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Śpiący Leon



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 3227
Skąd: LIN KRJU

PostWysłany: 26-09-2008 19:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem



PI JAK PIJAK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
equal2702



Dołączył: 12 Lip 2005
Posty: 750
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 27-09-2008 13:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobre dobre
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
bandzej



Dołączył: 01 Mar 2004
Posty: 280
Skąd: Lublin

PostWysłany: 28-09-2008 13:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
carl.vasquez



Dołączył: 12 Lis 2005
Posty: 152
Skąd: Kraków

PostWysłany: 28-09-2008 13:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

http://www.joemonster.org/filmy/11273/Skad_Diesel_zaczerpnal_inspiracje_do_swojej_reklamy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
val



Dołączył: 02 Cze 2003
Posty: 1764
Skąd: swd

PostWysłany: 02-10-2008 1:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spoko klip szkod że na jołtiubie nie bangla
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
igores



Dołączył: 17 Lut 2003
Posty: 1659

PostWysłany: 02-10-2008 13:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

val napisał:
spoko klip szkod że na jołtiubie nie bangla


bangla
http://www.youtube.com/watch?v=HfAi8NjiA-s


mine of sound
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
igores



Dołączył: 17 Lut 2003
Posty: 1659

PostWysłany: 04-10-2008 10:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i już nie bangla

mine of sound
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Śpiący Leon



Dołączył: 26 Lip 2005
Posty: 3227
Skąd: LIN KRJU

PostWysłany: 04-10-2008 12:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

i chuj

PI JAK PIJAK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
mikołaj



Dołączył: 03 Lut 2006
Posty: 3240
Skąd: WZ / SR

PostWysłany: 09-10-2008 8:30    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Dosadnie, ale bez naturalistycznych szczegółów. W budzącym w niektórych nostalgię, słodkim stylu lat osiemdziesiątych. Trochę zabawnie (?), a trochę jednak rozpustnie. W nastroju radosnej, animowanej (częściowo) orgietki – tak Diesel zaprasza gości z całego świata, choć akurat nie z Polski, na swój jubileusz. Już w najbliższą sobotę.

Według Tomasza Szlendaka, autora książki „Leniwe maskotki, rekiny na smyczy. W co kultura konsumpcyjna przemieniła mężczyzn i kobiety?”, cielesność w przekazach reklamowych przestała być tematem tabu, a upowszechnienie nagości doprowadziło już dawno do przesycenia odbiorcy, który nie zwraca dziś na nią uwagi. Dlatego współczesne kampanie coraz częściej eksponują ten temat niedosłownie i niebezpośrednio.

Dostępna od niedawna w Sieci reklama promująca imprezę urodzinową włoskiej marki ubrań Diesel to nie tyle nowy, obrazoburczy sposób zwracania na siebie uwagi, co przede wszystkim wykorzystanie dostępnych w popkulturze środków oswajających ostre porno do grzecznej i zgoła niewinnej biurowej zabawy. Niemniej przy tej otoczce nadal jest to ilustracja tezy, że „sex sells”:


Spot, przygotowany przez znaną ze swoich wielokrotnie nagradzanych reklam wirusowych agencję Viral Factory, ma za zadanie promować serię imprez świętujących trzydziestolecie marki. Jako że 30 w rzymskim systemie zapisywania liczb to XXX, firmujące kampanię logo przybrało taki właśnie kształt. Jednocześnie te same trzy X w przemyśle filmowym określają tak zwaną twardą pornografię, w której seksualność ukazana jest w sposób rozpustny lub perwersyjny. Wykorzystanie w kampanii stylistyki różowego kina z lat 80. jest więc szczególnie umotywowane.

Koncept spotu będącego kolażem filmów pornograficznych nie mógłby zaistnieć, gdyby nie pomysłowość twórców strony sfw-porn.com, z której agencja Viral Factory postanowiła skorzystać. Stanowiące zawartość witryny internetowej zdjęcia, choć w większości prezentują ludzi uprawiających seks, dzięki prostej graficznej ingerencji nie odsłaniają tego, co w obrazie obsceniczne. Za sprawą konwencji Safe For Work Porn również bohaterowie spotu Diesla, zamiast odbywać stosunki płciowe – jeżdżą konno, grają na gitarze bądź lepią garnki z gliny.

Ta konwencja uprawomocnia wykorzystanie ostrych, pornograficznych motywów - niczego nie pokazuje explicite, jedynie sugeruje, co kryje się za animacjami. Jednocześnie żartobliwy styl spotu pozwala uniknąć posądzenia o promowanie "niegodnego" wizerunku marki. Po prostu, chodzi wyłącznie o dobrą zabawę bez fałszywego wstydu, za to ze świadomością gry z konwencjami.

Motywy stricte pornograficzne w branży odzieżowej pojawiały się już niejednokrotnie, szczególnie wśród marek z wyższej półki. Jednak niemal zawsze były to wysmakowane fotografie emanujące zwierzęcą zmysłowością bądź czarem wyuzdanej dekadencji. Niemal – gdyż w kilku przypadkach marki postawiły na śmielsze eksperymenty: kosmetyki Toma Forda, specjalne pachnidło Vulva oraz firma odzieżowa Shai Wear w swoim katalogu na rok 2006.

Niestety, na liście miejsc goszczących imprezę Diesla zabraknie miasta z Polski. Mając jednak jeszcze w pamięci ostre kontrowersje towarzyszące choćby kampaniom firm odzieżowych House („Virginity”) i Cropp Town („Szyjemy inaczej”), możemy domyślać się, że anonsowane w takim stylu wydarzenie witaliby nad Wisłą nie tylko chętnie i pokojowo nastawieni imprezowicze.


info by marketing przy kawie
www.southsilesia.ownlog.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Hyde Park Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie



Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta