hidden hidden hidden hidden

27-09-2008 Pinky B-Day / ZANZIBAR

Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
Pinky DLR



Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 1016
Skąd: Disturbia Sounds

PostWysłany: 03-09-2008 20:09    Temat postu: 27-09-2008 Pinky B-Day / ZANZIBAR Odpowiedz z cytatem

27-09-2008 | Pinky B-Day | Zanzibar CLUB



Dj's:

Kico (MDFK) vs Switch Technique (Mechaplex)
Mephy (Drumsilezja) vs Bobi (Czarna Orkiestra)
Bunski (Cube Sindicate) vs Siegemode (Cube Sindicate)
Neo (Underground Sun) vs Offside (Underground Sun)
Playaman (Respecta Cru) vs Lodini (Partizans)
Coolbid (Partizans) vs Magnetic (Partizans)
Babik(Zawias Squad) vs Karlyk(Zawias Squad)

Mc:

Pinky(MDFK) vs Kalina(Hercklekot)

Vj:
KoletzKatowice vs FrosteDelictAV

Wstep:
10 zl
Start: 22:00


Zanzibar Club
Chorzow - ul.3-go maja 1

*********************

*********************


Ostatnio zmieniony przez Pinky DLR dnia 17-09-2008 16:16, w całości zmieniany 6 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dziuniek



Dołączył: 25 Lis 2006
Posty: 154
Skąd: zagłębie

PostWysłany: 04-09-2008 12:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zdrówka życzę
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
carin



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 454
Skąd: zewsząd

PostWysłany: 04-09-2008 12:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sto lat, pniki!
maszrom, a beda brejkory? bo jak nie to nie przychodze ;p
nie lubię. o.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
yaku_s2



Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 1330
Skąd: z nienacka

PostWysłany: 04-09-2008 12:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Stooo i moze do zobaczenia na miejscu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
babik



Dołączył: 27 Sty 2005
Posty: 1121
Skąd: Mikołów/Cieszyn

PostWysłany: 05-09-2008 3:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

zyczenia w odpowiednim czasie

::::::::::::::::::;

a tymczasem biba w sb, troche pomieszana, ale bedzie dobrze

+ zjawi sie jeszcze pewien gosc... mianowicie.. Kalush (Katowice)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Avacs



Dołączył: 18 Lis 2007
Posty: 10
Skąd: ale co?

PostWysłany: 05-09-2008 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

z mojej strony to budjet progresiv/funky/club/elektro/tekhouse panie oraz panowie:)
yes i don't
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Czarna Orkiestra



Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 72
Skąd: Krk

PostWysłany: 05-09-2008 18:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Najlepszego,wszystkiego,ile konczysz?[/list]
16.01-Equalizers/hardcore beats rec.@Folia
17.01-Grawitacja.soft edition@Folia
24.01-Chronofilia with SLG@Folia
14.02-tba@tba
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
carin



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 454
Skąd: zewsząd

PostWysłany: 05-09-2008 19:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

babik napisał:
zyczenia w odpowiednim czasie

::::::::::::::::::;

a tymczasem biba w sb, troche pomieszana, ale bedzie dobrze

+ zjawi sie jeszcze pewien gosc... mianowicie.. Kalush (Katowice)


krzysiu! ;* super

fajna bibka sie szykuje i fajne fotki, bo sie zaprzyjaznilam juz z moim nikusiem
nie lubię. o.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
karlyk



Dołączył: 06 Lut 2005
Posty: 361
Skąd: MikoCentro!

PostWysłany: 05-09-2008 23:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

avx !
Zawias | Delict AV www.myspace.com/karlykpl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Naidiren



Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 23

PostWysłany: 05-09-2008 23:43    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wszystkiego NAJ NAJ NAJ z okazji urodzin pierwszy raz mnie na tej bibie nie bedzie zaluje zaluje no ale tak bywa pozdrawiam z zielonej wyspy buzka i do zoba
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Maszróm



Dołączył: 16 Paź 2006
Posty: 150
Skąd: ZSRR

PostWysłany: 05-09-2008 23:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

carin napisał:
sto lat, pniki!
maszrom, a beda brejkory? bo jak nie to nie przychodze ;p


pinki pozwolił grać same hardtekki hahahah
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
carin



Dołączył: 28 Sie 2006
Posty: 454
Skąd: zewsząd

PostWysłany: 06-09-2008 0:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Maszróm napisał:
carin napisał:
sto lat, pniki!
maszrom, a beda brejkory? bo jak nie to nie przychodze ;p


pinki pozwolił grać same hardtekki hahahah


no co ty! to ja chyba nie moge byc, haha brejkory musza byc [wez jakies, moze pinki pozwoli chociaz chwile ]
nie lubię. o.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Pinky DLR



Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 1016
Skąd: Disturbia Sounds

PostWysłany: 06-09-2008 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale mnie podpuszczacie dobrze wiecie ze niema takiej opcji w Zanzi jesli chodzi o wlasciciela A kategorycznie juz nad ranem...



Aczkolwiek umiejetne parominutowe wstawki o normalnych godzinach i zeby nie przegonic publiki sa do przejscia ale wszystko z umiarem
I like core too but not in da place
*********************

*********************
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mindcore



Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 43

PostWysłany: 06-09-2008 19:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Zjawie sie na spontanie and wszystkiego naj naj Panie P.

Bez coru tez bedzie good
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Anal.Terror.



Dołączył: 06 Wrz 2008
Posty: 2
Skąd: Zawia$.Cru

PostWysłany: 06-09-2008 20:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja juz czuje ten 'pot splywajacy na parkiet
Wszystkiego poprostu wszystkiego dobrego..
Zyczenia i browar na miejscu








Zawia$.Cru
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie



Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta