hidden hidden hidden hidden

12-05-2007 HOUSEMAFIA @ PRETEKST

Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
qbek



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1481
Skąd: tarnow

PostWysłany: 07-05-2007 23:17    Temat postu: 12-05-2007 HOUSEMAFIA @ PRETEKST Odpowiedz z cytatem



MAFIA MIKE
DJ i producent. Na stale wspolpracuje z Topless records. Mieszka w Warszawie. Graniem zajmuje się od 2001 roku, ale jego przygoda z muzyką elektroniczną zaczęła się w 1998 od produkowania hip-hop'u. Kilka takich produkcji zostało wydanych przez Pomaton EMI. Regularnie gra imprezy w najlepszych klubach w Polsce. Jego styl grania określa się jako eklektryczny i oscyluje wokół elektro, funky, tech minimal i deep house. Sety jego jednak zawsze naładowane są pozytywną energią. Po za graniem cały czas siedzi w studiu tworząc muzykę, sam oraz we współpracy z innymi artystami.
Współtworzy z wokalistką Dominique, dwa projekty elektro o nazwach Mafia Mike and Dominique i Used 2, z dj Adamusem house'ouy projekt Wet Fingers oraz Automator, a z wokalistą Mr. Hide'em robi chllouty pod nazwą Aquarium. Ma na koncie również kilka wspolnych utworow z Gregiem Accesem i Peresem.
Wśród Dj'ow , z którymi grał można by wymienić takich jak: Paul van Dyk, Kosheen, Steve Angello, Olav Bassoski, Moonbootica czy Christopher Just (Gigolo rec). Po jego zagranicznym winylowym debiucie (Tigermaan - Machine Gun Ibiza) regularnie wydaje swoje produkcje w polskich i zagranicznych labelach. Dotychczas doceniło to i grało wiele cenionych osób takich jak: DJ Hell, Nic Fanculi, DJ Paulette, Lee Burridge, Rob Mello, Mike Monady i inni. Jego produkcje można również usłyszeć na wielu prestiżowych, polskich płytach m.in. Polskie Leniwe, feat. Novika, The Beach Bols vol 1. Jego utwory dostają również dobre recenzje w radiostacjach i znalazły się na playlistach m.in.: Kiss FM, Radio FG, Ministy Of Sound, Twen FM, Pulse Radio Miami, MSX Detroit, Nova Radio, Trójka, PR Bis, Radiostacja i wielu innych. Zajmuje się również pisaniem muzyki filmowej i produkcją videoklipów.

Releases:
Wet Fingers - Hi Fi - Topless Records 2006 (12")
Mafia Mike EP "The establishment pres" - Seek Records 2005 (12)
Wet Fingers - Nu Limit - Toples Records 2005 (12")

Remixes:
Joy Kitikonti - Dirtysummer (with G.Access)- UMM/Media Records 2006 (12")
Karol XII & MB Valence - Drum in peace - Look at You Records 2006 (12")
Corvin Dalek - I like it 69 (with G. Access)- Flash records (TBC) (12")
Tigermaan - Go Forward - MGI London 2005 (12")

Appeared on:
Mafia Mike and Dominique - No Sense - Polskie leniwe Kayax 2005 (CD)
Aquarium - Let the Sun Polskie Leniwe Kayah 2005 / The Beach Bols vol 1 not4deaf rec 2004) (CD)
Mafia Mike - Long time gone - Novika feat BMG 2004 (CD)
Mafia Mike feat. Dominique - Greg Acess Live magazine CD

zrdolo:
www.mafiamike.com
www.wetfingers.pl

----------------------------------------------

kilka osob bedzie mialo okazje zalapac sie na darmowe wejsciowki
szczegoly na dniach : )
http://soundcloud.com/qbek
http://www.mixcloud.com/qbek/
http://www.facebook.com/dj.qbek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
trzysty



Dołączył: 01 Lis 2004
Posty: 708
Skąd: inąd

PostWysłany: 08-05-2007 12:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a czemu nie diskotech
FUTURE sie robi.. cały czas..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
big_el



Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 179

PostWysłany: 08-05-2007 13:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a co trzysty nie robi ci nazwa ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
qbek



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1481
Skąd: tarnow

PostWysłany: 08-05-2007 21:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

trzysty napisał:
a czemu nie diskotech


a tak, dla odmiany... : )
ale spoko, spoko... diskotech jeszcze bedzie

czekakajac na konkursik, polecam odwiedzic "maj spejs" mafii (www.mafiamike.com) i zapoznac sie z jego produkcjami - warto posluchac
http://soundcloud.com/qbek
http://www.mixcloud.com/qbek/
http://www.facebook.com/dj.qbek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
tufutuf



Dołączył: 08 Kwi 2007
Posty: 1477
Skąd: teówu

PostWysłany: 08-05-2007 22:14    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

badam badam i wykookalem takie info przy okazji
Upcoming Shows
May 12 2007 8:00P Peroni Private Party Poznan
chyba nie bedzie stream'u sygnalu swiatlowodem do pretekstu ?
PCHALLDAY | kulturamusibyc.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
qbek



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1481
Skąd: tarnow

PostWysłany: 08-05-2007 22:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

tobie to akurat moze sie nie spodobac, nie jestes ta grupa docelowa jezeli chodzi o brzmienia ; ) chociaz waleczek "make me" jest raczej ogolno-przyjemny : )
a co do tej malej niescislosci na stronie, generalnie wszystko pod kontrola... podobno ; ) hehe
http://soundcloud.com/qbek
http://www.mixcloud.com/qbek/
http://www.facebook.com/dj.qbek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wujek wąż



Dołączył: 10 Lis 2003
Posty: 755

PostWysłany: 09-05-2007 7:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ludzie małej wiary....
http://www.myspace.com/sqlab
sqlab.net
http://sqlab.mixntrix.net
GG 1371362
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
qbek



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1481
Skąd: tarnow

PostWysłany: 09-05-2007 8:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dobra... mialy byc wstepy za free do zgarniecia... i sa : )
po szczegoly odsylam na www.pretekst.eu

wracajac jeszcze do pytania 3stego o ta nazwe... czemu nie diskotech a housemafia ? otoz tym razem impreza o zdecydowanie houseowym brzmieniu w przeroznych jego odmianach - vocal, funky, electro, progressive... naprawde duzo pozytywnej, imprezowej nuty - zeby pozniej nie bylo zdziwionych ; )
diskotech to bibki promujace tez i mocniejsze brzmienia, jak chociazby tech-house, progressive czy brejki... i jak juz pisalem wczesniej, ten cykl jeszcze powroci : )

co do zblizajacej sie soboty... ja specjalnie na ta bibke mocno zaktualizowalem playliste i nie powiem... jest dobrze : )
sq z tego co sie orientuje, tez szykuje cos specjalnego...
powinno byc ciekawie

rozpiska soon
http://soundcloud.com/qbek
http://www.mixcloud.com/qbek/
http://www.facebook.com/dj.qbek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mamuska



Dołączył: 27 Lut 2004
Posty: 92
Skąd: tarnow

PostWysłany: 09-05-2007 12:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieje, ze to nie sa tylko " obiecanki ''
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
wujek wąż



Dołączył: 10 Lis 2003
Posty: 755

PostWysłany: 09-05-2007 19:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

obiecuje bedzie hitowo
http://www.myspace.com/sqlab
sqlab.net
http://sqlab.mixntrix.net
GG 1371362
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Mamuska



Dołączył: 27 Lut 2004
Posty: 92
Skąd: tarnow

PostWysłany: 09-05-2007 23:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Na to licze
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Olaa



Dołączył: 03 Mar 2004
Posty: 15
Skąd: tarnów

PostWysłany: 10-05-2007 12:42    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a kiedy jakis hds bedzie??

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
qbek



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1481
Skąd: tarnow

PostWysłany: 10-05-2007 13:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

niebawem... a nawet i wczesniej
remoncik skonczony, zostaly ostatnie szlify i mozna odpalac...
szczegolow nie zdradzam, bo nie czuje sie upowazniony
http://soundcloud.com/qbek
http://www.mixcloud.com/qbek/
http://www.facebook.com/dj.qbek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Hz



Dołączył: 25 Cze 2004
Posty: 576
Skąd: Tarnow

PostWysłany: 11-05-2007 19:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

up.
www.hds.is.net.pl
GG:1100521
mlody@bibainfo.pl

"BO ZYRANDOL TO JEST PRESTIZ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
ToYa



Dołączył: 21 Sie 2005
Posty: 105
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 12-05-2007 12:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

A ten, chlopcy i dziewczatka ktokolwiek wspominal, ze dzisiejsza impreza nalezy do tych w ramach tarnowskich juwenalii?:) Nie zebym sie jeszcze utozsamiala, ale jak ktos ludzi studenciakow to to mozna wpasc prawda... :-)
If you try the best you can the best you can is good enough.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie



Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta