hidden hidden hidden hidden

12-05-2007 : REWELACJA : Krzysztofory

Idź do strony 1, 2  Następny
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
k-size



Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 450

PostWysłany: 30-04-2007 16:47    Temat postu: 12-05-2007 : REWELACJA : Krzysztofory Odpowiedz z cytatem

Na prośbę organizatora


Więcej informacji w Megazine, dostepnym na miescie, za darmo
move on - as Robert Manos said
check yourself before you wreck yourself TUTAJ

Never(F**k'n)After
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
mEgazine



Dołączył: 02 Maj 2007
Posty: 1
Skąd: Kraków

PostWysłany: 02-05-2007 15:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki k-size

A tu drugi plakat. Od dzisiaj na mieście:

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
chaosmaker



Dołączył: 17 Lut 2006
Posty: 47
Skąd: krakow city

PostWysłany: 04-05-2007 16:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no no fajna imprezka sie zapowiada ;] obecność obowiązkowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
j-cube



Dołączył: 12 Sty 2006
Posty: 13
Skąd: Kraków

PostWysłany: 05-05-2007 19:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

pierwsza edycja tego niby "POKAZU" oświetlenia była dla mnie kpiną
w klubie była super selekcja jak w Londynie albo NY
muzyka była nawet, nawet ale bez rewelacji

i nie piszcie, że będzie pokaz oświetlenia bo to co było na pierwszej edycji było śmieszne
żadnych szperaczy, laserów, efektorów, stroboskopów - więc gdzie niby ta wystawa oświetlenia - kilka lamp i tyle

załatwilibyście jakiś nowych dji - a nie w kółko ci sami - robi się w Krakowie strasznie nudno, wszędzie ci sami dje grają tą samą muzykę - przepraszam część z nich tylko puszcza bo o jakichkolwiek rzeczach w secie nie ma mowy, z tych grających to jedynie Fever i k-size ubarwiają swoje sety a reszta tylko robi przejścia i zgrywa bity - BEZ OBRAZY
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
B.C



Dołączył: 15 Paź 2004
Posty: 1780
Skąd: z breakbeatowa

PostWysłany: 06-05-2007 13:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja bym chcial nowy klub z prawdziwego zadarzenia o profilu polamanym no i jeszcze szostke w totka
www.nuskoolbreaks.pl
www.myspace.com/flipdafloor
www.myspace.com/gangsteppaz
www.myspace.com/badcommunity
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
k-size



Dołączył: 13 Kwi 2004
Posty: 450

PostWysłany: 07-05-2007 12:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

j-cube napisał:
pierwsza edycja tego niby "POKAZU" oświetlenia była dla mnie kpiną w klubie była super selekcja jak w Londynie albo NY muzyka była nawet, nawet ale bez rewelacji

czy mi sie tylko wydaje, czy to byla prywatna impreza z okazji slubu organizatorow ?
do tego za darmo i glownie dla zaproszonych gosci
wiec chyba organizator mial prawo zrobic sobie co mu sie podoba, czy sie myle ?
mnie sie podobalo, kiedys podobnie z wejsciem bylo w Hormonie

j-cube napisał:
załatwilibyście jakiś nowych dji - a nie w kółko ci sami - robi się w Krakowie strasznie nudno, wszędzie ci sami dje grają tą samą muzykę - przepraszam część z nich tylko puszcza bo o jakichkolwiek rzeczach w secie nie ma mowy, z tych grających to jedynie Fever i k-size ubarwiają swoje sety a reszta tylko robi przejścia i zgrywa bity - BEZ OBRAZY

hm, no liczba dj'ow ktorzy trzymaja jako taki poziom w d'n'b (bo domyslam sie ze glownie o ta scene ci chodzi) jest dosc ograniczona niestety
a dlaczego tym razem beda to ci a nie inni ? przeczytasz w nowym numerze megazin'u :)

B.C napisał:
a ja bym chcial nowy klub z prawdziwego zadarzenia o profilu polamanym no i jeszcze szostke w totka

nie musi byc nawet o profilu polamanym imho
lepszy bylby taki w ktorym odbywaly by sie jeszcze inne rzeczy, typu koncerty itp
tylko obawiam sie ze w krakowie skonczylo by sie to jak MiastoKrakoff - amatorka na poziomie plonacych kabli, glosnikow na zapalkach i lepiacej sie podlogi :)
pozostaje nadzieja ze znajdzie sie jakis leszcz ktory zechce w takie miejsce zainwestowac, a my chetnie wydamy troche jego pieniedzy ;)
hehehe oczywiscie zartuje, ale na wszelki wypadek w totka nie gram, bo moglo by wyjsc na to ze ja bede takim "leszczem" kiedys
move on - as Robert Manos said
check yourself before you wreck yourself TUTAJ

Never(F**k'n)After
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
!!! *** REWELACJA *** !!!



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 24

PostWysłany: 08-05-2007 3:18    Temat postu: zdrowa krytyka mile widziana Odpowiedz z cytatem

dzięki za wsparcie K-Size!

cytuje:

i nie piszcie, że będzie pokaz oświetlenia bo to co było na pierwszej edycji było śmieszne
żadnych szperaczy, laserów, efektorów, stroboskopów - więc gdzie niby ta wystawa oświetlenia - kilka lamp i tyle

ostatnio nie było szperaczy, tzw.skajrosów choć były w planie ale prądu było mało i musieliśmy odpuścić - tym razem będzie jedna sztuka plus oświetlenie architektoniczne

lasery faktycznie na bok odsuwamy, bo nie lubimy jak nam po oczach laser daje, bo to aż czasem boli - ale tym razem dorzucimy laserek skoro jest ciśnienie na ten laserek

efektory to rozumiem szerokie, ogólne pojęcie - ostatnio było tego mnóstwo, aż nie było gdzie montować

strobo było i będzie ponownie - standard

naszym ulubionym światłem jest jednak wersja oldschool - stare swiatła z końca lat 90-tych mają w sobie dusze, której FX'y-160-ki nie posiadają, choć są nowoczesne

subtelny detal ale to i tak jest kwestia gustu

kolejny cytat:

w klubie była super selekcja jak w Londynie albo NY muzyka była nawet, nawet ale bez rewelacji

w sumie zgrało 22 didżejów - dla każdego coś miłego, a każdy grał dokładnie to co chciał

mimo wszystko traktuję ten fragment o selekcji jak dobry komplement

do zoo na densflorze
GoldenBoy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HanC



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1498
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 08-05-2007 9:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bylem na weselu w wakacje i jak dla mnie "biba życia" , wiadomo byly minusy ale calokształt zrobil na mnie mega wrażenie ( i z tego co wiem nie tylko na mnie ) , szkoda ze tym razem na dziedzincu nie bedzie funky ale pewnie i tak sie wybiore , oby wiecej takich inicjatyw
.::C::B::S::.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
!!! *** REWELACJA *** !!!



Dołączył: 08 Maj 2007
Posty: 24

PostWysłany: 08-05-2007 23:04    Temat postu: "biba życia" Odpowiedz z cytatem

Szanowny HanC

Dziękuję bardzo za Twój komentarz. Zrobił na mnie poważne wrażenie. Tekst "biba życia" jest
REWELACYJNY

Szczerze powiem, że słyszałem już dokładnie takie same opinie i dokładnie ten sam tekst "biba życia". Od wielu różnych ludzi. Jednakże to wszystko znajomi, przyjaciele a czasami wręcz rodzina, więc ocena imprezy mogła być nieco przechylona na moją-naszą korzyść. Mnie też się bardzo podobało, wręcz powiem, że nam się bardzo podobało i że to szczególnie dla nas była "biba życia". W pełni tego słowa znaczeniu.

Jednakże były pewne niedociągnięcia, zawsze coś można było zrobić lepiej.

Ale, ale, ale jak czytam komentarz osoby kompletnie mi nie znanej i po raz kolejny słyszę ten sam tekst "biba życia" - to ja zaczynam wierzyć, że to prawda, fakt, obiektywna ocena. Dziękuję bardzo. To jest bardzo ładny bonus. Extra Ball

Na koniec super fajna historyjka:

Powiedział mi to jeden z moich Selekcjonerów. On usłyszał to od obcokrajowców. Są tacy, co to jeżdżą po całym świecie i się bawią. Pytali się, czy u nas jest tak zawsze? I czy za tydzień będzie tak samo? Selekcjoner odpowiedział im, że nie i że się szybko nie powtórzy, że jest to wyjątkowa impreza, i że takich imprezek było tylko kilka, i że taka impreza zdarza się bardzo, bardzo, bardzo rzadko – a to jest jedna z tych najlepszych. Jeden z naszych obcokrajowców powiedział, że był wszędzie, ale nigdy i nigdzie nie poczuł takiego klimatu.

Do zobaczenia na densflorze

GoldenBoy
GoldenBoy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mgawlas



Dołączył: 11 Maj 2007
Posty: 1

PostWysłany: 11-05-2007 9:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

NO tak to się nazywa imprezka
Nic trzeba zarezerwować sobie termin i iść.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dodyan



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Skąd: tg

PostWysłany: 11-05-2007 14:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ciekawa opcja może sie pojawie z ekipą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Szmalu



Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 278
Skąd: Krakow

PostWysłany: 11-05-2007 23:20    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no nic, zobaczymy jutro;) - mam nadzieje ze bedzie zajebiście!
Serwis komputerowy | Usługi informatyczne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
ho3635



Dołączył: 30 Lis 2006
Posty: 4
Skąd: krk

PostWysłany: 12-05-2007 11:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

"bielty w atrakcyjnej cenie 20 zl" - jak to przeczytalem to pomyslalem ze to jakis zart ha ha. Mam placic 20 zeta po to zeby sobie ogladnac jakies swiatelka, LOL. Zrobilibyscie w koncu jakas prawdziwa impreze a nie w kolko to samo, ci sami dje i ta sama muzyka. I zenujacy lansik. blah
don't suck corporate cock
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Janii



Dołączył: 20 Gru 2003
Posty: 9305
Skąd: G.T.B.T

PostWysłany: 12-05-2007 17:11    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
HanC



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 1498
Skąd: Cieszyn

PostWysłany: 12-05-2007 18:32    Temat postu: Odpowiedz z cytatem


.::C::B::S::.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie



Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta