hidden hidden hidden hidden

02-09-2010 RNB 4 LIFE with dj SKY @ Prozak, Kraków

Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
Ian

PostWysłany: 31-08-2010 13:31    Temat postu: 02-09-2010 RNB 4 LIFE with dj SKY @ Prozak, Kraków Odpowiedz z cytatem

Start:22:00

Wstep: free

zagra: dj Sky

muzyka: soul, rnb, hh

W pierwszy czwartek miesiaca, czyli 02.09 odbędzie się kolejna impreza cyklu RNB 4 Life

Na kolejnej edycji cyklu specjalnie dla was zagra dobrze znany dj Sky !

---------------SPECJALNA PROMOCJA-----------------

W ten czwartek będą obowiązywały następujące MEGA promocje !

- Kupujac dowolnego drinka kolejnego otrzymasz GRATIS do godizny 24:30

- Piwo w cenie 7zl do godziny 24:30

---------------SPECJALNA PROMOCJA-----------------

DJ Sky

Od połowy lat 90 pasjonuję się czarna muzyką (głównie hip hopem i Rn'B) i kolekcjonuję płyty. Imprezy gram od 2003 roku. Przez lata kojarzony byłem głównie z nieistniejącym już klubem Fusion w Krakowie, gdzie pełniłem rolę rezydenta. Miałem również przyjemnosć wystepować w wiekszości czołowych klubów w moim pięknym mieście, jak również poza nim. W latach 2005 - 2008 byłem członkiem grupy promotorskiej i DJskiego teamu DHI.Obecnie jestem luźno zwiazany z miejscami takimi jak Frantic, Ministerstwo czy Midgard, gdzie najczęściej mozna zobaczyć (i usłyszeć) mnie za deckami.

Swoje sety najczęściej składam z imprezowych, bounce'owych kawałków rapowych, Rn'B i Dancehallu - zarówno starszych, jak i bardziej współczesnych produkcji, tych popularnych, a także mniej znanych polskiej publiczności. W miarę mozliwosci chętnie powracam do klasycznych hip hopowych rytmów "złotej ery" które prywatnie są moim ulubionym rodzajem muzyki. Proporcje w jakich wspomniane gatunki występuja na moich imprezach uzależnione są głównie od klubu i publiki w nim zgromadzonej