hidden hidden hidden hidden

03-04-2004 !!! d'n'b@Gliwice Czterej Jezdzcy

Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
Noe



Dołączył: 22 Cze 2003
Posty: 18
Skąd: Knurów

PostWysłany: 30-03-2004 14:23    Temat postu: 03-04-2004 !!! d'n'b@Gliwice Czterej Jezdzcy Odpowiedz z cytatem


Witam, chcial/bym was zaprosic na impreze d'n'b zorganizowana w klubie Czterej Jezdzcy w Gliwicach.
Zagraja Ninex (kraków) vs Dj. (z Czerwionki)


Location: Klub Czterej Jezdzcy, Gliwice ul. Jagiellonska 7.
Wstep: yyyy trudne pytanie - ale chyba cos okol/o 10 pln.
Start: 20:00
Stop: Jak sobie pójdziecie do domu
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Luke A.



Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: 1852
Skąd: Gliwice

PostWysłany: 30-03-2004 19:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ooo czyli właściciel zapłacił w końcu rachunki za prąd
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
darboch



Dołączył: 02 Sty 2004
Posty: 1939
Skąd: hindenburg

PostWysłany: 30-03-2004 20:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehehe
..."Not letting the music control me, but letting the music guide me"....

Mordor...i wszystko jasne.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamolsky



Dołączył: 29 Sty 2003
Posty: 2557
Skąd: Połamany Śląsk

PostWysłany: 31-03-2004 0:56    Temat postu: Re: 03-04-2004 !!! d'n'b@Gliwice Czterej Jezdzcy Odpowiedz z cytatem

Noe napisał:
... vs Dj. (z Czerwionki)...

ale kto ? "Dj." to ksywa czy nie wiesz jeszcze kto z Czerwionki przyjedzie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Yahoo Messenger MSN Messenger
Noe



Dołączył: 22 Cze 2003
Posty: 18
Skąd: Knurów

PostWysłany: 31-03-2004 10:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Luka napisał:
ooo czyli wlasciciel zaplacil w koncu rachunki za prad

Problemy z pradem miala huta, do ktorej nalezy ten budynek, i to ona nie placila za prad wiec to nie nasza wina :/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Noe



Dołączył: 22 Cze 2003
Posty: 18
Skąd: Knurów

PostWysłany: 31-03-2004 10:54    Temat postu: Re: 03-04-2004 !!! d'n'b@Gliwice Czterej Jezdzcy Odpowiedz z cytatem

kamolsky napisał:
Noe napisał:
... vs Dj. (z Czerwionki)...

ale kto ? "Dj." to ksywa czy nie wiesz jeszcze kto z Czerwionki przyjedzie?

Wiem ze ma przyjechac "ktos" ale niestety nie dowiedzialem sie dokladnie kto to bedzie, wiem ze maja zapodawac dobrego bit'a

Ps.
Ninex bedzie mixowal swoje kawalki z komputera PC.
Jezeli chcecie posluchac jak mu to wychodzi to zachecam
do zassania jednego z jego kawalkow ktore posiadam.
http://www.awaria.org/NineX_-_RTG_D'n'B_19-03-2004.ogg


Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony przez Noe dnia 31-03-2004 11:04, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
darboch



Dołączył: 02 Sty 2004
Posty: 1939
Skąd: hindenburg

PostWysłany: 31-03-2004 11:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hmmmmm........mozna powiedziec ze czerwionka to juz egzotyka pomalu pozdro
..."Not letting the music control me, but letting the music guide me"....

Mordor...i wszystko jasne.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
kamolsky



Dołączył: 29 Sty 2003
Posty: 2557
Skąd: Połamany Śląsk

PostWysłany: 31-03-2004 13:52    Temat postu: Re: 03-04-2004 !!! d'n'b@Gliwice Czterej Jezdzcy Odpowiedz z cytatem

Noe napisał:
Ninex bedzie mixowal swoje kawalki z komputera PC


hmm.. z komputera to moze liveact tak ?
Noe napisał:
Jezeli chcecie posluchac jak mu to wychodzi to zachecam
do zassania jednego z jego kawalkow ktore posiadam.
http://www.awaria.org/NineX_-_RTG_D'n'B_19-03-2004.ogg

to jest mix nagrany w roentgenie ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Yahoo Messenger MSN Messenger
Noe



Dołączył: 22 Cze 2003
Posty: 18
Skąd: Knurów

PostWysłany: 31-03-2004 16:07    Temat postu: Re: 03-04-2004 !!! d'n'b@Gliwice Czterej Jezdzcy Odpowiedz z cytatem

kamolsky napisał:
Noe napisał:
Ninex bedzie mixowal swoje kawalki z komputera PC

:boje sie:
hmm.. z komputera to moze liveact tak ?
Noe napisał:
Jezeli chcecie posluchac jak mu to wychodzi to zachecam
do zassania jednego z jego kawalkow ktore posiadam.
http://www.awaria.org/NineX_-_RTG_D'n'B_19-03-2004.ogg

to jest mix nagrany w roentgenie ?


Tak to jest ten kawalek.
Jezeli mozesz to napisz czy ci sie podoba :]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
none



Dołączył: 17 Cze 2003
Posty: 514
Skąd: synthetic city

PostWysłany: 01-04-2004 17:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a chlopcy mixuja z kompa tylko swoje kawalki??
WWW.NEUROPUNKS.COM | 3UNLTD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Noe



Dołączył: 22 Cze 2003
Posty: 18
Skąd: Knurów

PostWysłany: 03-04-2004 3:14    Temat postu: Re: 03-04-2004 !!! d'n'b@Gliwice Czterej Jezdzcy Odpowiedz z cytatem

Wiec tak dowiedzialem sie ze WJAZD JEST ZA FREE
Wiec zapraszam jesszcze raz wszystkich :]
Bedzie naprawde dobra imprezka

Pozdrawiam.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
none



Dołączył: 17 Cze 2003
Posty: 514
Skąd: synthetic city

PostWysłany: 03-04-2004 10:48    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

@Noe
kompletny ignor...

chłopcy chyba mie mają tylko swojej muzyki na ok 8h grania...
więc przypuszczam, że będą grane na imprezie nielegalne MP3

całe szczęście, że nie jest kasowany wjazd, bo to juz by było przegięcie....
WWW.NEUROPUNKS.COM | 3UNLTD
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie



Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta