hidden hidden hidden hidden

08-04-2007 SPRING TIME@Pretekst

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
xFm



Dołączył: 23 Wrz 2004
Posty: 192
Skąd: Tarnów nocą

PostWysłany: 09-04-2007 12:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

impreza rewelacja dawno sie tak nie wybawilem
NocnyTarnow.pl - imprezy i wydarzenia kulturalne, PracaTarnow.pl - darmowe ogłoszenia pracy w Tarnowie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Snowflake



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 10
Skąd: Tarnów/ M-ce

PostWysłany: 09-04-2007 13:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Podzielam zdanie kolegi Tak jak przewidywalem.. BYLA MEEEGA GRUBA BIBA
Wielki Szacun Dla TYW i calej reszty ekipy w prtx
Wiecej takich Imprez
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Woley



Dołączył: 27 Lis 2002
Posty: 184

PostWysłany: 09-04-2007 15:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

brawo! M. Wallen
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Mungo



Dołączył: 15 Lut 2005
Posty: 311
Skąd: sie bierze ściema ?

PostWysłany: 09-04-2007 15:29    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no.. spoko bylo, ale bez przesady.. chyba na grubej imprezie nigdy nie byliscie skoro uwazacie ze bylo grubo malo ludzi i koniec o 3:30 ? wtf? "MEEEGA GRUBE BIBY" koncza sie o 8-9 i nie przy pustym parkiecie co nie oznacza ze nie bylo przyjemnie zobaczyc pare znajomych twarzy fajnie ale na bank nie grubo no offence ofkoz
absurdsquad.pl | myspace.com/acidmungo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mLoDy aka WaRiOt



Dołączył: 04 Sty 2006
Posty: 140
Skąd: T-ow / KrK

PostWysłany: 09-04-2007 16:26    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehehhe beda foty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gola



Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 143
Skąd: WrZ-metropolia

PostWysłany: 09-04-2007 20:54    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...oj MUngo mylisz Tarnów z Krakowem...sam wiesz, jaki jest clubbing w Tarnowie a raczej jak podumiera ....zresztą sama już nie wiem co ma na to wpływ.....ale zgadzam się, że gruba biba powinna minimum trwać do 6...bo pamiętam czasy jeszcze jakieś 2 lata temu jak wychodziłam z knajp tarnowskich o tym czasie....w każdym bądź razie jak dla mnie mocno było i jak na tarnowski rynek a nie krakowski czy jakiś inny było grubo to tyle
ps: nie bylo mało ludzi, chyba że masz na myśli godzinę 4 to się zgadzam
#You know I almost lost my mind ...But now I'm home and I'm free ...Did I pass the acid test? #
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
sl



Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 18
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 10-04-2007 5:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

nie no Mungo u was w Przepraszam za to byla "gruba" impreza....pelen respect dla was
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Misiek®



Dołączył: 10 Gru 2006
Posty: 11
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 10-04-2007 8:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Siemka Ludziska Biba byłą Świetna niewiem jak reszta ale ja jej szybko nie zapomne TYW Szacuneczek i wiecej Takich Imprez.
PoZDroo
LovE MusiC
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Mungo



Dołączył: 15 Lut 2005
Posty: 311
Skąd: sie bierze ściema ?

PostWysłany: 10-04-2007 12:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sl napisał:
nie no Mungo u was w Przepraszam za to byla "gruba" impreza....pelen respect dla was



co znaczy "u was", "u nas" ? bez sensu? a poza tym jak w Przepraszam byly grube, naprawde grube biby, to o Pretekscie jeszcze nikt nie myslal.. ludzie starzeja sie, wyjezdzaja, madrzeja, a techno juz nie jest takie modne
w Przepraszam bylo teraz bardzo cienko jednym, slowem i ja nie jestem zachwycony tak impreza jako impreza.. ale jako spotkanie znajomych w ulubionym miejscu zdalo egzamin w 100%.. nie myle tarnowa z krakowem, bo pamietam "grube biby" w tarnowie, a to co bylo teraz to jest namiastka grubej biby wniosek z tego - albo clubbing upada, albo ludzie juz sie nie umieja bawic ze o 1 na parkiecie zostaja 3 osoby i ja bynajmniej nie najezdzam na organizatorow bo od ich strony bylo wszystko ok.. pozdro
absurdsquad.pl | myspace.com/acidmungo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
sl



Dołączył: 05 Kwi 2007
Posty: 18
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 10-04-2007 13:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Spoko Mungo zgadzam sie z Tobą ze teraz już nie jest tak jak dawniej....nie ma już tych ludzi, tych imprez itp.

Nie wiem czy byłeś w pretekscie czy nie ale jakbyś był to zauważyłbyś że była to jedna z lepszych imprez jakie miały miejsce w tym klubie, pokazała to frekwencja i ludzie którzy tam przyszli...

Do zo na następnej imprezce

TYW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Gola



Dołączył: 23 Sie 2005
Posty: 143
Skąd: WrZ-metropolia

PostWysłany: 10-04-2007 13:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mungo...ja wiem, że TY nie najeżdzasz na organizatorów...ale musiałam to napisać, co napisałam pozdro...no i zycze miażdzącej w Tytusie .... no i rzecz jasna wszystkiego naj dla Ciebie i Wujka F
#You know I almost lost my mind ...But now I'm home and I'm free ...Did I pass the acid test? #
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
emes



Dołączył: 24 Sie 2005
Posty: 255
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 10-04-2007 15:49    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

FOTY W GALERII


Hmmm
Dlaczego zawsze wyznacznikiem dobrej imprezy jest frekwencja albo czas o której się skończyła impreza??
Ja tam wole żeby było mniej ludzi ale żeby byli w temacie…
W niedziele nie spodziewałem się rewelacji ….no i zostałem mile zaskoczony
Znajome twarze uśmiechy pozytywnie nastawieni ludzie, mógłbym powiedzieć sami swoi, pozytywny całokształt sprawił ze było dla kogo grac z kim się bawić i wypić ,a w Tanowie jak w Tarnowie raz lepiej raz gorzej ,niedziela należała do tych lepiej.
Dzięki wszystkim za przybycie i do następnego!!
http://www.myspace.com/mstarnow

Muzyka - po milczeniu - najlepiej wyraża to, co jest niewyrażalne ...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Snowflake



Dołączył: 27 Lut 2007
Posty: 10
Skąd: Tarnów/ M-ce

PostWysłany: 11-04-2007 15:58    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ms napisał:
FOTY W GALERII


Hmmm
Dlaczego zawsze wyznacznikiem dobrej imprezy jest frekwencja albo czas o której się skończyła impreza??
Ja tam wole żeby było mniej ludzi ale żeby byli w temacie…
W niedziele nie spodziewałem się rewelacji ….no i zostałem mile zaskoczony
Znajome twarze uśmiechy pozytywnie nastawieni ludzie, mógłbym powiedzieć sami swoi, pozytywny całokształt sprawił ze było dla kogo grac z kim się bawić i wypić ,a w Tanowie jak w Tarnowie raz lepiej raz gorzej ,niedziela należała do tych lepiej.
Dzięki wszystkim za przybycie i do następnego!!



Zgadzam sie z przedmowca 100% racji
Szacunken dla TYW
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie



Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta