hidden hidden hidden hidden

14-08-2006 :: DRUM&BASS in YAZZ ::

Idź do strony Poprzedni  1, 2
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
knefel



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 637
Skąd: zawias cru

PostWysłany: 13-08-2006 9:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...a nio przeciesh wtorek jest wolny... jkak by zwykle nie byl....hihi
...hmmm...planoof nie mam wiec po afterze wyspac sie i na bibe......thaaa


.....kuba guzik...guzik........
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dodyan



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Skąd: tg

PostWysłany: 13-08-2006 17:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ha ! udalo mi sie wrócic wczesniej z tego doopiatego morza , tak wiec jutro "dziki o3asty"( ) czlowiek bedzie obecny na drum'n'bassiastych hop siupach
see yaaa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
.teq.



Dołączył: 10 Cze 2004
Posty: 1037
Skąd: S4S/Zanzibar

PostWysłany: 13-08-2006 18:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Mozliwe ze wpadneu ;]
..::SfS::..
MySpace
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyna



Dołączył: 01 Paź 2004
Posty: 260
Skąd: krrr

PostWysłany: 14-08-2006 15:46    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

bardziej niz mozliwe ze wpadne ;]
podpis
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cloudy



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 596

PostWysłany: 14-08-2006 20:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no to czas powoli w droge ;]
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
knefel



Dołączył: 29 Sty 2006
Posty: 637
Skąd: zawias cru

PostWysłany: 15-08-2006 5:05    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

...nio fajnie zawsze zwiedzic nowa knajpke....
dobrzde jest.....ooo kamol znow gra ida...hihih


.....kuba guzik...guzik........
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dodyan



Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Skąd: tg

PostWysłany: 15-08-2006 14:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

& the wiinnneEEeerrrr is KAMOL jak dla mnie dj namber 1 na wczorajeszej imprezie Ogólnie imprezka jak najbardziej udana no i fajnie że tyle ludziQv byuo bo joosh sie obawialem ze bedzie tak jak na ostatnich drumach a tu prosze jaka mila niespodziewajka pozdrawiam wszystkich.dziki o3asty
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
cloudy



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 596

PostWysłany: 15-08-2006 14:57    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

fajna imprezka .. klubik również )

myśle że sie jeszcze tam zjawie

a oto mały prezencik fotki

http://s001.wyslijto.pl/index.php?file_id=37785379779405431733&act=&gk=croatia
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
trafo



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 29
Skąd: MassaCrew

PostWysłany: 23-08-2006 21:45    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

lepiej pozno niz wcale - - - - - >> FOTKI
:.:.:. . http://www.myspace.com/dj_trafo . .:.:.:
:.:.:. . http://trafo.mixntrix.net . .:.:.:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cloudy



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 596

PostWysłany: 24-08-2006 12:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dzię - ku - je - my
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
trafo



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 29
Skąd: MassaCrew

PostWysłany: 24-08-2006 16:51    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

klaudi napisał:
dzię - ku - je - my

alez prosze
pewnie odnalazlas sie na jakims fajnym zdjeciu
:.:.:. . http://www.myspace.com/dj_trafo . .:.:.:
:.:.:. . http://trafo.mixntrix.net . .:.:.:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cloudy



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 596

PostWysłany: 24-08-2006 17:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

hehehe odnalazłam sie na zdjeciu na którym zamiast głowy mam napis STOP
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
trafo



Dołączył: 21 Sty 2006
Posty: 29
Skąd: MassaCrew

PostWysłany: 25-08-2006 14:12    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

klaudi napisał:
hehehe odnalazłam sie na zdjeciu na którym zamiast głowy mam napis STOP

stop'a to ja widze tylko na zdjeciu yazz486, ale to wcale nie wyglqda na to, ze tam powinna byc glowa
:.:.:. . http://www.myspace.com/dj_trafo . .:.:.:
:.:.:. . http://trafo.mixntrix.net . .:.:.:
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cyna



Dołączył: 01 Paź 2004
Posty: 260
Skąd: krrr

PostWysłany: 25-08-2006 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ziomek, tu
podpis
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
cloudy



Dołączył: 08 Lis 2005
Posty: 596

PostWysłany: 26-08-2006 0:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no właśnie..
to zdjecie to jakas metafora, chyba musze sie zastanowic nad wlasnym zyciem
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie



Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta