hidden hidden hidden hidden

12-11-2005 HOT SHOT #3 @ HDS

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
nr



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 2496
Skąd: sport, muzyka oraz gry:)

PostWysłany: 13-11-2005 14:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a tak bardzo apropo - ktos wogole to nagrywa czy tylko upstream na jakis serwer?
bibainfo.pl - Internetowa Integracja Imprezowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Hz



Dołączył: 25 Cze 2004
Posty: 576
Skąd: Tarnow

PostWysłany: 13-11-2005 14:53    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

sys : nie robie z siebie meczennika tylko mowie co mysle, i nie napisalem tam nigdzie ze sie tym mecze tylko ze staram"y" sie jak mozemy zeby robilo ok a ze narazie nie wychodzi to zycie
a co do RZ to bez komentarza

nr : nagrywanie od nastepnej biby jest w planach
www.hds.is.net.pl
GG:1100521
mlody@bibainfo.pl

"BO ZYRANDOL TO JEST PRESTIZ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
nr



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 2496
Skąd: sport, muzyka oraz gry:)

PostWysłany: 13-11-2005 15:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

spoczko:) jesli moge cos doradzic - proponuje nagrywane sety encodowac conajmniej w 192kbit/44khz/stereo
bibainfo.pl - Internetowa Integracja Imprezowa
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Sas



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 253
Skąd: Tarnow

PostWysłany: 13-11-2005 15:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a ja mam pytanie z innej beczki
jak bylo w srodku ?
szczegolnie do stalych bywalcow z ktorymi nie mam kontaktu na codzien to pytanie sie tyczy
ankieta taka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Zolwik



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 514
Skąd: Tarnow

PostWysłany: 13-11-2005 20:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dud mistrzem jest!! konkretne techno na koniec
takiej muzy mi brakowalo...

... i brakowac bedzie, bo pewnie szybko na bibie nie wyladuje.
---=== Hardcore Will Never DIE ===---
---=== http://www.dnbradio.pl ===---

Wiedzmin Pre-Order Kurier Team!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
sysy



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 571

PostWysłany: 14-11-2005 0:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mlody napisał:
sys : nie robie z siebie meczennika tylko mowie co mysle, i nie napisalem tam nigdzie ze sie tym mecze tylko ze staram"y" sie ....


twoje posty zawsze przyprawiają mi uśmiech na twarzy

gg:232373 icq:93811512 sysy@go2*pl sysy@bibainfo*pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Hz



Dołączył: 25 Cze 2004
Posty: 576
Skąd: Tarnow

PostWysłany: 14-11-2005 1:55    Temat postu: Odpowiedz z cytatem



www.hds.is.net.pl
GG:1100521
mlody@bibainfo.pl

"BO ZYRANDOL TO JEST PRESTIZ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
tdf



Dołączył: 12 Gru 2004
Posty: 393
Skąd: t-ow

PostWysłany: 14-11-2005 16:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Hmmm a mi sie spodobal wystroj wnetrza
Calkiem sympatyczny i wogle git ;]

Szkoda tylko ze za wczesnie przyszedlem ... bylo to powodem przedwczesnego konca imprezy hehhehe ;]

pozdro 4 all
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Zolwik



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 514
Skąd: Tarnow

PostWysłany: 14-11-2005 20:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a wlasnie. czy ze mna sie mlody wital? bo nie jestem pewien, ktos podszedl i wogole.
ja mam fantastyczna pamiec, to nie wiem nawet kto i skad...

... no i gdzie fotki
---=== Hardcore Will Never DIE ===---
---=== http://www.dnbradio.pl ===---

Wiedzmin Pre-Order Kurier Team!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
guinpigea



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 702
Skąd: pochodzisz ?

PostWysłany: 14-11-2005 21:31    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

wlacz oczy
http://bibainfo.pl/galeria2/thumbnails.php?album=833
PS
mlody heheheh lol
zapraszam zapraszam do środka www.nienojak.com
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Hz



Dołączył: 25 Cze 2004
Posty: 576
Skąd: Tarnow

PostWysłany: 15-11-2005 2:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

raisz no wiesz co

Zolwik no tak tak to bylem ja
www.hds.is.net.pl
GG:1100521
mlody@bibainfo.pl

"BO ZYRANDOL TO JEST PRESTIZ"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Zolwik



Dołączył: 01 Sty 1970
Posty: 514
Skąd: Tarnow

PostWysłany: 15-11-2005 15:27    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aktywacja oczu przebiegla pomyslnie, ale nie zobaczylem siebie...
... no i nici z lansu
---=== Hardcore Will Never DIE ===---
---=== http://www.dnbradio.pl ===---

Wiedzmin Pre-Order Kurier Team!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4
Strona 4 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie



Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta