hidden hidden hidden hidden

03-02-2005 Soul T & Mishka @Prozak

Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy
    Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
             Autor              Wiadomość
dUSZa



Dołączył: 24 Wrz 2002
Posty: 3179
Skąd: MaTpLaNetTa

PostWysłany: 02-02-2005 15:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

se przyjde zagrac
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora MSN Messenger
aSZaTaN



Dołączył: 10 Maj 2003
Posty: 920
Skąd: sie bierze woda sodowa?

PostWysłany: 02-02-2005 17:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

b.d.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
EastSideOfSun



Dołączył: 05 Mar 2004
Posty: 1468
Skąd: z drugiej strony

PostWysłany: 02-02-2005 19:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

myśle, ze będzie lajtowo...

Ty brat, zagrasz wałeczki z twego ostatniego setu (Soul Deep)
Slided on craggs of mysteroius minds...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PAROBAS-SIX



Dołączył: 04 Lut 2003
Posty: 3758

PostWysłany: 02-02-2005 19:56    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ja tez B.D.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dUSZa



Dołączył: 24 Wrz 2002
Posty: 3179
Skąd: MaTpLaNetTa

PostWysłany: 02-02-2005 20:34    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oscar przewidujemy jakies atrakcje
np.wreczanie oskaroow za dobre sprawowanie sie przy barze

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora MSN Messenger
PAROBAS-SIX



Dołączył: 04 Lut 2003
Posty: 3758

PostWysłany: 02-02-2005 20:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

dUSZa napisał:
oscar przewidujemy jakies atrakcje
np.wreczanie oskaroow za dobre sprawowanie sie przy barze


no baaa......kto wiecej wypije.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dUSZa



Dołączył: 24 Wrz 2002
Posty: 3179
Skąd: MaTpLaNetTa

PostWysłany: 04-02-2005 14:07    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

MASAKRA wielkie JOŁ dla Oscara i Nataszy

vinylek 1wsza KLASA

P.S.sie pochwale ze mialem zaszczyt zagrac go jako 1wszy

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora MSN Messenger
PAROBAS-SIX



Dołączył: 04 Lut 2003
Posty: 3758

PostWysłany: 04-02-2005 18:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No bylo bardzo fajnie......

Soul i Mishka zapodali bardzo spoko sound.......
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
mishka



Dołączył: 26 Cze 2003
Posty: 503
Skąd: edi

PostWysłany: 05-02-2005 20:19    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no mysle ze to nie byl ostatni raz
HQ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PAROBAS-SIX



Dołączył: 04 Lut 2003
Posty: 3758

PostWysłany: 08-02-2005 20:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

mishka napisał:
no mysle ze to nie byl ostatni raz


tez tak mysle!

muzyka pierwsza klassa.....

Wielkie dzienki Mishka i Soul T
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
dUSZa



Dołączył: 24 Wrz 2002
Posty: 3179
Skąd: MaTpLaNetTa

PostWysłany: 08-02-2005 20:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

next time ja sie wezme za scratching
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora MSN Messenger
Morelka



Dołączył: 09 Lis 2002
Posty: 837
Skąd: KCT

PostWysłany: 08-02-2005 20:23    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oscar napisał:
No bylo bardzo fajnie......

Soul i Mishka zapodali bardzo spoko sound.......


Tez tak mysle.. bardzo milo mnie zaskoczono
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
dUSZa



Dołączył: 24 Wrz 2002
Posty: 3179
Skąd: MaTpLaNetTa

PostWysłany: 08-02-2005 20:25    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Morelka napisał:
oscar napisał:
No bylo bardzo fajnie......

Soul i Mishka zapodali bardzo spoko sound.......


Tez tak mysle.. bardzo milo mnie zaskoczono


zaskoczona z zaskoczenia

P.S. dzieki Morelko & Orzeszq za przybycie

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora MSN Messenger
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    bibainfo.pl Forum Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Tu też może być ciekawie



Powered by phpBB 2.8a © 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009 i dalej, dalej... phpBB Group i reszta